טיפים לבחירת מזרון שטח לקמפינג וטיולים

מזרוני שטח EZcamp

טיפים לבחירת מזרן שטח

איזה כייף! אם הגעתם לעמוד הזה כנראה שהחלטתם לצאת קצת מהבית ולטייל בטבע.
אם הטיול שלכם גם כולל קמפינג בחוף הים, במדבר, על אדמה סלעית או חצץ אתם כבר יודעים שיש מספר דברים שתצטרכו להביא אתכם- אוהל, מזרן שטח, שק שינה ואולי אפילו כרית.

ישנן המון אופציות וסוגים של מזרני שטח בשוק! איך נדע איזה מזרון שטח מתאים לנו ביותר? איזה מזרון שטח מומלץ? ולמה חשוב לשים לב כשקונים מזרן שטח חדש?

לא משנה אם אתם מטיילים לבד, עם משפחה או עם בןבת הזוג, האיכות של הטיול תקבע על ידי האוכל, האווירה ותאמינו או לא מזרון הקמפינג שלכם.
מזרון שטח איכותי הוא אחד הדברים שישפיעו לכם על איכות השינה וכך גם על איכות הטיול (תיזכרו בכאבי הגב וחוסר הנוחות שהיו לכם בפעם האחרונה שישנתם על מזרון לא טוב או התעוררתם על הרצפה כי יצא לו האוויר..).
אם שווה להשקיע במוצר אחד מתוך הציוד שאתם מביאים איתכם ללינת שטח, תשקיעו במזרון קמפינג איכותי. כזה שיגרום לכם להרגיש (כמעט) כמו בבית.

איך בוחרים מזרון שטח שיקפיץ לכם את הטיול בכמה רמות למעלה?

נוחות:

הדבר החשוב ביותר שלא תרצו להתפשר עליו!
בתנאי שטח אין כל כך הרבה נוחות אך מזרן שטח עבה יהווה שכבת בידוד טובה ביניכם לבין הקרקע ויספק לכם את השינה הטובה ביותר שתוכלו לקבל.

אחסון:

בין אם אתם מטיילים עם הציוד על הגב או שהוא מונח לכם ברכב, כדאי שתבחרו מזרן שמתקפל בצורה קומפקטית ויהיה בעל נפח קטן לאחסון.

משקל המזרן:

פרמטר שחשוב מאוד לקחת בחשבון במיוחד אם אתם מטיילים עם הציוד על הגב.
תבחרו במזרן קמפינג בעל משקל יחסית נמוך כדי להקל עליכם את ההליכה ממקום למקום.

חומר המזרן ועמידותו:

איכות החומרים ממנו עשוי המזרון ישפיע לא רק על נוחותכם אלא גם על עמידות המזרון בשטח. רוב מזרוני השטח המתנפחים מעצמם בישראל עשויים בד מצופה בחומר הנקרא PVC  (poly vinyl chloride) שהוא סוג של פלסטיק. רוב מזרני השטח של מותגים איכותיים כמו seatosummit ו- coleman עשויים ציפוי TPU.  חומר זה נחשב לחומר איכותי יותר מ- PVC, יותר אלסטי, עמיד לתקרים, קל משקל, ידידותי לסביבה ולא פולט רעלים כמו PVC.

מזרוני השטח שלנו

אצלנו ב-EZCAMP, תקבלו את מזרון השטח הטוב והאיכותי ביותר! מזרון הטיולים שלנו הוא מזרון המתנפח מעצמו ללא צורך במשאבה או עזרים חיצוניים, במשקל קל ומגיע בתיק בעל רצועת נשיאה נוחה.
המזרן נותן את התמיכה המושלמת לכל הגוף, מחלק את העומסים בצורה הנכונה ואף ניתן לשלוט ברמת קשיחות המזרון בעזרת הוספת או הוצאת אוויר.
מלבד היותו מזרן מתנפח מעצמו, המזרן שלנו בצידו האחד בעל בד קטיפתי נעים לשינה ומצידו השני בד חזק ועמיד לתנאי שטח. מזרוני השטח שלנו עשויים מהחומרים המשובחים ביותר- גוף המזרון עשוי מספוג איכותי עטוף בבד אלסטי ונעים עם חומר הנקרא TPU (ללא PVC וללא פתלטים מזיקים).   TPUהוא חומר אלסטי ועמיד לתקרים, ידידותי לסביבה וידידותי לבני האדם ואף עמיד יותר ממזרון שטח רגיל העשוי PVC.  

קנו היום מזרן שטח מתנפח מעצמו איכותי והבטיחו לעצמכם לילות שקטים בטבע!

 לחצו כאן לקניית מזרון שטח איכותי